Details

Ugotavljanje zadovoljstva strank po metodi SERVQUAL na upravni enoti : diplomsko delo
ID Skok, Andrej (Author), ID Benčina, Jože (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (942,43 KB)
MD5: 57DB0E51107E9CF709494F99AA7AF9E9
PID: 20.500.12556/rul/1f764526-03a8-4526-a1ae-c928dd3ddb68

Language:Slovenian
Keywords:upravne enote, model SERVQUAL, kakovost storitev, javna uprava, diplomske naloge
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FU - Faculty of Administration
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Skok]
Year:2012
Number of pages:VIII, 43 str.
PID:20.500.12556/RUL-89716 This link opens in a new window
UDC:35:005.336.3(043.2)
COBISS.SI-ID:3904174 This link opens in a new window
Publication date in RUL:29.03.2017
Views:2111
Downloads:640
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
SKOK, Andrej, 2012, Ugotavljanje zadovoljstva strank po metodi SERVQUAL na upravni enoti : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : A. Skok. [Accessed 29 July 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=89716
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Analiza zadovoljstva strank v poprodaji na primeru podjetja Renault Nissan Slovenija
  2. ANALIZA ZADOVOLJSTVA STRANK NA UPRAVNI ENOTI KRŠKO
  3. ANALIZA ZADOVOLJSTVA STRANK S STORITVAMI UPRAVNE ENOTE VELENJE
  4. ANALIZA SPLOŠNEGA ZADOVOLJSTVA STRANK V IZBRANI POSLOVNI CONI
  5. Analiza zadovoljstva in zvestobe strank v podjetju Pettime Story
Similar works from other Slovenian collections:
  1. The role of internal service quality in achieving customer satisfaction – a case study
  2. Vpliv zadovoljstva zaposlenih na kakovost in poslovno odličnost
  3. Vpliv zadovoljstva zaposlenih na kakovost in poslovno odličnost
  4. Zadovoljstvo strank s kakovostjo storitev zavarovalnic
  5. Vpliv zadovoljstva zaposlenih na zdravstveni absentizem v obravnavani organizaciji

Back