Details

Ugotavljanje zadovoljstva strank po metodi SERVQUAL na upravni enoti : diplomsko delo
ID Skok, Andrej (Author), ID Benčina, Jože (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (942,43 KB)
MD5: 57DB0E51107E9CF709494F99AA7AF9E9
PID: 20.500.12556/rul/1f764526-03a8-4526-a1ae-c928dd3ddb68

Language:Slovenian
Keywords:upravne enote, model SERVQUAL, kakovost storitev, javna uprava, diplomske naloge
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FU - Faculty of Administration
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Skok]
Year:2012
Number of pages:VIII, 43 str.
PID:20.500.12556/RUL-89716 This link opens in a new window
UDC:35:005.336.3(043.2)
COBISS.SI-ID:3904174 This link opens in a new window
Publication date in RUL:29.03.2017
Views:2109
Downloads:640
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
SKOK, Andrej, 2012, Ugotavljanje zadovoljstva strank po metodi SERVQUAL na upravni enoti : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : A. Skok. [Accessed 29 July 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=89716
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Raziskava etičnega ravnanja v upravni enoti
  2. Analiza zadovoljstva strank na Upravni enoti Šentjur pri Celju
  3. Analiza poslovnega komuniciranja v Upravni enoti Šmarje pri Jelšah
  4. CUSTOMER SATISFACTION ANALYSIS AT THE ADMINISTRATIVE UNIT OF VELENJE
  5. Primerjava ocene kakovosti storitev med upravno enoto in občino po modelu CAF
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Občinska uprava v luči pričakovanj in zaznav občanov
  2. Upravne notranje zadeve poklicnih športnikov tujcev
  3. Prostovoljstvo v javni upravi
  4. Javna uprava, javni interes in družbena odgovornost
  5. Položaj javnih agencij v slovenski javni upravi in primerjalno

Back