Details

Analiza ustanavljanja novih občin v Republiki Sloveniji : mandata 2002-2006 in 2006-2010
ID Hartman, Davorin (Author), ID Haček, Miro (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/hartman-davorin.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Lokalna samouprava, Lokalne skupnosti, Občine, Slovenija, Diplomska dela
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[D. Hartman]
Year:2016
Number of pages:56 f.
PID:20.500.12556/RUL-89223 This link opens in a new window
UDC:352(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:34693213 This link opens in a new window
Publication date in RUL:28.02.2017
Views:2127
Downloads:174
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
HARTMAN, Davorin, 2016, Analiza ustanavljanja novih občin v Republiki Sloveniji : mandata 2002-2006 in 2006-2010 [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : D. Hartman. [Accessed 31 March 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/hartman-davorin.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:Local self-government, Local communities, Municipalities, Slovenia, Graduate theses

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Oblikovanje in izdelava embalaže za nakit Katja Koselj Jewellery
  2. Oblikovanje in izdelava embalaže za pripravo sladice
  3. Razvoj ekološke darilne embalaže za naravno kozmetiko
  4. Ekološko oblikovana embalaža za naravno kozmetiko
  5. Oblikovanje in izdelava grafičnih izdelkov z repelentnimi lastnostmi
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Razvoj in uporaba prodajne embalaže za naravne kozmetične izdelke
  2. Oblikovanje in izdelava variabilne sesalne cevi za dirkalnik Formula Student
  3. Vpliv barv embalaže na zaznavanje izdelka
  4. Embalaža kot pomemben komunikacijski medij podjetja. Prenova embalaže za izdelke podjetja Bioles Horizont
  5. Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika

Back