Details

Vpliv informacijsko - komunikacijske tehnologije na kompetence prodajalcev : zaključna strokovna naloga
ID Šerajč, Urška (Author), ID Zupan, Nada (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/serajc427.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, informatika, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, odnosi s strankami, analiza
Work type:Final paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[U. Šerajč]
Year:2016
Number of pages:II, 25, I, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-88856 This link opens in a new window
UDC:658.8
COBISS.SI-ID:23287270 This link opens in a new window
Publication date in RUL:31.01.2017
Views:1875
Downloads:131
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠERAJČ, Urška, 2016, Vpliv informacijsko - komunikacijske tehnologije na kompetence prodajalcev : zaključna strokovna naloga [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : U. Šerajč. [Accessed 13 August 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/serajc427.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:marketing, informatics, information technology, information systems, customer relationship, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. effect of heat treatments on microstructure and mechanical properties of SLM Ti6Al4V alloy
  2. Karakterizacija jekla UTOPMo5
  3. influence of heat treatment process on microstructure and mechanical properties of martensitic stainless steel X20Cr13
  4. synthesis and characterization of selective laser melted AlSi10Mg alloy
  5. evolution of microstructure and mechanical properties of UTOPNiCu steel
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Primerjalna analiza CRM rešitev v oblaku
  2. Kritični dejavniki uporabe informacijskih rešitev analitičnega upravljanja odnosov s strankami
  3. Primerjalna analiza CRM rešitev v oblaku povezanih z družbenimi omrežji
  4. Primernost rešitve za upravljanje odnosov s strankami za majhno podjetje
  5. Učinki uvedbe rešitve CRM v banko

Back