Details

Vpliv informacijsko - komunikacijske tehnologije na kompetence prodajalcev : zaključna strokovna naloga
ID Šerajč, Urška (Author), ID Zupan, Nada (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/serajc427.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, informatika, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, odnosi s strankami, analiza
Work type:Final paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[U. Šerajč]
Year:2016
Number of pages:II, 25, I, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-88856 This link opens in a new window
UDC:658.8
COBISS.SI-ID:23287270 This link opens in a new window
Publication date in RUL:31.01.2017
Views:1873
Downloads:131
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠERAJČ, Urška, 2016, Vpliv informacijsko - komunikacijske tehnologije na kompetence prodajalcev : zaključna strokovna naloga [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : U. Šerajč. [Accessed 13 August 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/serajc427.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:marketing, informatics, information technology, information systems, customer relationship, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Vloga medicinske sestre pri pacientu po transplantaciji ledvice
  2. Vloga medicinske sestre pri celostni obravnavi pacienta s sindromom karpalnega kanala
  3. Vloga medicinske sestre pri zdravljenju neplodnih parov z naprotehnologijo
  4. Vloga medicinske sestre pri preventivnih pregledih športnikov
  5. Vloga medicinske sestre pri preprečevanju nastanka endoftalmitisa po oftalmološkem posegu
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Critical factors of analytical customer relationship management information solutions use

Back