Details

Analiza zadovoljstva in zvestobe kupcev podjetja Avtohiša Vič d.o.o. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Ahčin, Dejan (Author), ID Cibic, Damir (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/ahcin362.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Slovenija, zadovoljstvo, avtomobili, avtomobilska industrija, tržna analiza, Avtohiša Vič, Peugeot, analiza
Work type:Final paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[D. Ahčin]
Year:2016
Number of pages:II, 27, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-88696 This link opens in a new window
UDC:339.13
COBISS.SI-ID:23240166 This link opens in a new window
Publication date in RUL:31.01.2017
Views:2079
Downloads:612
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
AHČIN, Dejan, 2016, Analiza zadovoljstva in zvestobe kupcev podjetja Avtohiša Vič d.o.o. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : D. Ahčin. [Accessed 15 August 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/ahcin362.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Satisfaction and loyalty analysis of buyers - Avtohiša Vič d.o.o.
Keywords:Slovenia, satisfaction, cars, car industry, market analysis, Avtohiša Vič, Peugeot, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Diskretni šarm manjšin
  2. Jernej Kopitar in Vuk Stefanović Karadžić kot politična misleca
  3. Eksodus narodnih manjšin
  4. Slovenec Slovencu Slovenka
  5. Vpliv romskih svetnikov na reševanje romske problematike
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Situation of the Roma in Slovenia
  2. Madžari - naši državljani
  3. Italijanska narodna skupnost v Republiki Sloveniji
  4. Perspektive manjšinskih literatur
  5. Etnično razločevanje v Sloveniji

Back