Details

Poskus uporabe lidarskih podatkov za opredeljevanje območij v zaraščanju : magistrsko delo
ID Krošelj, Tina (Author), ID Krevs, Marko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (8,46 MB)
MD5: 81649B3BFE32330B8B6C05744BDC1F15
PID: 20.500.12556/rul/c21594be-92f5-4970-b49c-1d519fb2a53f

Language:Slovenian
Keywords:magistrska dela, bolonjska magistrska dela, geografske diplome, kmetijstvo, raba tal, zaraščanje kmetijskih zemljišč, geografski informacijski sistemi, Slovenija
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Krošelj]
Year:2016
Number of pages:180 str.
PID:20.500.12556/RUL-88092 This link opens in a new window
UDC:711.14:528:004(497.4)
COBISS.SI-ID:61657186 This link opens in a new window
Publication date in RUL:21.12.2016
Views:2364
Downloads:628
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
KROŠELJ, Tina, 2016, Poskus uporabe lidarskih podatkov za opredeljevanje območij v zaraščanju : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : T. Krošelj. [Accessed 1 April 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=88092
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:agriculture, land use, overgrowing of agricultural land, geographic information systems, Slovenia

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Vpliv družbene odgovornosti podjetja na kreativnost zaposlenih
  2. Zaznava družbene odgovornosti in ugleda podjetij s strani trajnostno naravnanih posameznikov
  3. Zaznavanje kredibilnosti podjetja v povezavi z družbeno odgovornostjo
  4. Družbena odgovornost podjetja in lokalna skupnost
  5. Vpliv zaznane kompetentnosti in družbene odgovornosti na potrošnikovo zaupanje podjetjem na slovenskem trgu
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Družbena odgovornost poslovanja podjetij
  2. Analiza nekaterih kriterijev družbene odgovornosti v logističnih podjetjih
  3. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?

Back