Details

Oglaševanje : orodje za spreminjanje vedenja potrošnika
ID Pribožič Leka, Barbara (Author), ID Kline, Miro (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Jančič, Zlatko (Comentor)

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_pribozic-leka-barbara.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Tržno komuniciranje, Oglaševanje, Vedenje potrošnikov, Magistrske naloge
Work type:Master's thesis
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[B. Pribožič Leka]
Year:2016
Number of pages:181 str.
PID:20.500.12556/RUL-87756 This link opens in a new window
UDC:659.1:366(043)
COBISS.SI-ID:34498909 This link opens in a new window
Publication date in RUL:13.12.2016
Views:3445
Downloads:269
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
PRIBOŽIČ LEKA, Barbara, 2016, Oglaševanje : orodje za spreminjanje vedenja potrošnika [online]. Master’s thesis. Ljubljana : B. Pribožič Leka. [Accessed 18 April 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_pribozic-leka-barbara.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:Marketing communication, Advertising, Consumer behavior, Master's theses

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Spletni marketing - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem
  2. Spletno oglaševanje v kmetijstvu
  3. Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju
  4. Analiza in napovedovanje števila prikazov spletnih kampanj
  5. Algoritemska optimizacija portfelja opcij na evropskem trgu emisijskih kuponov
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Marketing spletne trgovine Globepoint.si
  2. Analiza spletnega marketinga v spletni trgovini Bogomolka
  3. Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
  4. Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
  5. Vpliv virusnega marketinga na vedenje potrošnikov

Back