Details

Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju : doktorska disertacija
ID Sedovšek, Robert (Author), ID Hladnik, Aleš (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Pogačnik, Matevž (Comentor)

.pdfPDF - Presentation file, Download (5,58 MB)
MD5: C3EF41545F9697DF57C90108C5FC9273
PID: 20.500.12556/rul/ee7e5549-cf58-4a7e-b957-e079b5a791c6

Language:Slovenian
Keywords:spletno oglaševanje, spletni marketing, uporabniška izkušnja, mobilno oglaševanje, uporabniški vmesniki, interakcija človek-računalnik, mobilna foto galerija, disertacije
Work type:Dissertation
Typology:2.08 - Doctoral Dissertation
Organization:NTF - Faculty of Natural Sciences and Engineering
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[R. Sedovšek]
Year:2016
Number of pages:XVII, 93 f.
PID:20.500.12556/RUL-87673 This link opens in a new window
UDC:659.1:004.738.2(043.3)
COBISS.SI-ID:286432512 This link opens in a new window
Publication date in RUL:08.12.2016
Views:3525
Downloads:563
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
SEDOVŠEK, Robert, 2016, Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju : doktorska disertacija [online]. Doctoral dissertation. Ljubljana : R. Sedovšek. [Accessed 5 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=87673
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Vrednotenje uporabniške izkušnje v aplikacijah navidezne resničnosti
  2. Vrednotenje uporabniške izkušnje v industrijski simulaciji v navidezni resničnosti
  3. [Izdelava smernic za bolj etično oblikovanje uporabniške izkušnje
  4. Razvoj sistema za upravljanje pametnega avtodoma
  5. Ocenjevanje uporabniške izkušnje v bibliografskih informacijskih sistemih s pomočjo vprašalnikov
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Interculturalism
  2. Compendio
  3. Model organiziranja sestankov
  4. Komuniciranje blagovnih znamk
  5. Sharing diversity

Back