Details

Vpliv (ne)indosiranosti na kredibilnost Youtuberjev : diplomsko delo
ID Trnovec, Nikki Monika (Author), ID Kline, Miro (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_trnovec-nikki-monika.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:kredibilnost, Spletna družabna omrežja, Spletno oglaševanje, Internetni videoposnetki, Diplomska dela
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[N. M. Trnovec]
Year:2016
Number of pages:61 str.
PID:20.500.12556/RUL-86952 This link opens in a new window
UDC:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:34380125 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.11.2016
Views:2016
Downloads:195
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
TRNOVEC, Nikki Monika, 2016, Vpliv (ne)indosiranosti na kredibilnost Youtuberjev : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : N. M. Trnovec. [Accessed 4 June 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_trnovec-nikki-monika.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:Online social networks, Web advertising, Internet videos, Graduate theses

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Blagovna znamka turistične destinacije v očeh uporabnika
  2. Vpliv znamčenja delodajalca (zaposlovalca) na upravljanje s človeškimi viri v dejavnosti turizma
  3. Učinek fizičnih dokazov na dodano vrednost v turizmu
  4. Developing a country brand concept (CBC) equity model
  5. Raziskovanje koncepta motivacije v turizmu
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Osebnost blagovne znamke v športnem turizmu
  2. Sistemski pristop soustvarjanja v turizmu
  3. Kakovost wellness storitev na luksuznih križarkah
  4. Slovenian sports touristic brands

Back