Details

Marketing med ponudniki zdravil in farmacevti : diplomsko delo
ID Škodič Nikšić, Linda (Author), ID Golob, Urša (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/skodic-niksic-linda.PDF This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:osebna prodaja, marketinški odnosi, Farmacevtska industrija, Trženje, Tržno komuniciranje, Diplomska dela
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Škodič Nikšić]
Year:2016
Number of pages:82 f.
PID:20.500.12556/RUL-86931 This link opens in a new window
UDC:658.8:661.12(043.2)
COBISS.SI-ID:34390365 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.11.2016
Views:2136
Downloads:299
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠKODIČ NIKŠIĆ, Linda, 2016, Marketing med ponudniki zdravil in farmacevti : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : L. Škodič Nikšić. [Accessed 17 May 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/skodic-niksic-linda.PDF
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:Pharmaceutical industry, Marketing, Marketing communication, Graduate theses

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Marketing zagonskih podjetij
  2. Skladnost poslovnega in marketinškega načrta kot pogoj učinkovitosti podjetja
  3. Pomen marketinga v malih podjetjih in primer Mojster Miha, d.o.o.
  4. Marketinški pristopi pri uveljavljanju tržne znamke kraja
  5. Merjenje uspešnosti komunikacijskih akcij
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Strateški pristop k pospeševanju prodaje v farmaciji: primer prodaje zdravila na recept
  2. Tržno komuniciranje v podjetju MIK Celje
  3. Pospeševanje prodaje tobačnih izdelkov
  4. Vpliv oglaševanja na prodajo nizkocenovnih izdelkov
  5. Marketing communications plan of the restaurant Mak

Back