Details

Prepoznavanje pomembnosti pozicioniranja pri oblikovanju ponudbe in podobe tržnih znamk v očeh potrošnika : diplomsko delo
ID Medved, Monika (Author), ID Golob, Urša (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_medved-monika.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:pozicioniranje, percepcijski zemljevid, Trženje, Blagovne znamke, Potrošniki, Diplomska dela
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Medved]
Year:2016
Number of pages:80 str.
PID:20.500.12556/RUL-86707 This link opens in a new window
UDC:339.138:366(043.2)
COBISS.SI-ID:34354013 This link opens in a new window
Publication date in RUL:24.10.2016
Views:2925
Downloads:233
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MEDVED, Monika, 2016, Prepoznavanje pomembnosti pozicioniranja pri oblikovanju ponudbe in podobe tržnih znamk v očeh potrošnika : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Medved. [Accessed 17 May 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_medved-monika.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:Marketing, Trademarks, Consumers, Graduate theses

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Uokvirjanje kriz skozi prizmo preteklosti
  2. Fotografske agencije
  3. Ženski lepotni ideal(i) skozi čas
  4. Od 'sumne sreče' h kultiviranemu razglabljanju
  5. Tržno komuniciranje z mladimi
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Oglaševanje Radia Hit
  2. Obveščanje v Etiketi tiskarni, d.d.
  3. Komunikacijsko udobje javnosti Rokometnega kluba Gorenje
  4. Komuniciranje med radijskim voditeljem in poslušalci
  5. Odnosi z vlagatelji

Back