Details

Vpliv družbenega sloja na volilno vedenje volivcev : študija srednjeevropskih postsocialističnih držav
ID Grošelj, Neja (Author), ID Krašovec, Alenka (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_groselj-neja.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Družbeni sloji, Ekonomske krize, Postsocializem, Volitve, Srednja Evropa, Diplomska dela
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[N. Grošelj]
Year:2016
Number of pages:62 str.
PID:20.500.12556/RUL-86632 This link opens in a new window
UDC:316.34(043.2)
COBISS.SI-ID:34316381 This link opens in a new window
Publication date in RUL:24.10.2016
Views:1641
Downloads:234
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
GROŠELJ, Neja, 2016, Vpliv družbenega sloja na volilno vedenje volivcev : študija srednjeevropskih postsocialističnih držav [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : N. Grošelj. [Accessed 26 March 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_groselj-neja.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:Social strata, Economic crises, Postsocialism, Elections, Central Europe, Graduate theses

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Swot analiza podjetja Herz d.d.
  2. Pomen družbene odgovornosti za dolgoročno uspešnost podjetja
  3. SWOT analiza podjetja VH storitve, d.o.o.
  4. Družbeno odgovorno poslovanje slovenskih podjetij z vidika potrošnikov
  5. Analiza družbene odgovornosti izbranih podjetij v farmacevtski dejavnosti
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Družbena odgovornost in trajnostni razvoj v mednarodnem poslovanju
  2. Primerjalna analiza implementacije koncepta trajnostnega razvoja v izbranih slovenskih in tujih podjetjih
  3. Družbena odgovornost multinacionalnih podjetij
  4. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
  5. Družbena odgovornost podjetja z vidika odnosov z javnostmi na primeru Simobila

Back