Details

Potovalne navade kitajskih turistov : zakaj in kam v Evropo
ID Pengov Bitenc, Urška (Author), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Rašković, Matevž (Comentor)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pengov_bitenc2018-B.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Kitajska, Evropa, turizem, potovanja, vedenje potrošnikov, kultura, medkulturno delovanje, raziskave
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[U. Pengov Bitenc]
Year:2016
Number of pages:II, 65, 37 str.
PID:20.500.12556/RUL-83975 This link opens in a new window
UDC:338.48
COBISS.SI-ID:23017702 This link opens in a new window
Publication date in RUL:08.07.2016
Views:2440
Downloads:204
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
PENGOV BITENC, Urška, 2016, Potovalne navade kitajskih turistov : zakaj in kam v Evropo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : U. Pengov Bitenc. [Accessed 5 June 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pengov_bitenc2018-B.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Travel behaviour of Chinese tourists: why and where to Europe
Keywords:China, Europe, tourism, travel, consumer behaviour, culture, cross-cultural activities, research

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Vrednotenje uporabniške izkušnje v aplikacijah navidezne resničnosti
  2. Vrednotenje uporabniške izkušnje v industrijski simulaciji v navidezni resničnosti
  3. [Izdelava smernic za bolj etično oblikovanje uporabniške izkušnje
  4. Razvoj sistema za upravljanje pametnega avtodoma
  5. Ocenjevanje uporabniške izkušnje v bibliografskih informacijskih sistemih s pomočjo vprašalnikov
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Interculturalism
  2. Compendio
  3. Model organiziranja sestankov
  4. Komuniciranje blagovnih znamk
  5. Sharing diversity

Back