Details

Inkluzija pri katehezi : diplomsko delo
ID Novak, Polona (Author), ID Gerjolj, Stanko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (1011,50 KB)
MD5: A4E1188C740A488D270A67C5B346523B
PID: 20.500.12556/rul/553c4a62-477a-46d0-a15e-c2510498d4ca

Language:Slovenian
Keywords:inkluzija, otroci s posebnimi potrebami, heterogenost, kateheza, šola, krščanstvo, kateheti, diplomske naloge
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:TEOF - Theological Faculty
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[P. Novak]
Year:2016
Number of pages:V, 63, VIII str.
PID:20.500.12556/RUL-83566 This link opens in a new window
UDC:27-472(043.2)
COBISS.SI-ID:7277658 This link opens in a new window
Publication date in RUL:17.06.2016
Views:2610
Downloads:384
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
NOVAK, Polona, 2016, Inkluzija pri katehezi : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : P. Novak. [Accessed 18 April 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=83566
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Pogled spremljevalcev gibalno oviranih otrok v rednih osnovnih šolah na inkluzijo
  2. Vključevanje otroka s posebnimi potrebami v osnovno šolo
  3. Odnos osnovnošolcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo (v OŠ Savo Kladnik Sevnica)
  4. Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
  5. Stališča staršev in šolskih svetovalnih delavcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  2. Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  3. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
  4. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev
  5. Stališča vzgojiteljev in učiteljev o pogojih za uspešno vključevanje otrok s posebnimi potrebami v večinske vrtce in osnovne šole

Back