Details

Kvantitativna analiza finalne tekme moškega svetovnega prvenstva v rokometu 2015 : diplomsko delo
ID Erčulj, Frane (Reviewer), ID Šibila, Marko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Šavel, Matej (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.fsp.uni-lj.si/COBISS/Diplome/Diploma22100074SavelMatej.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:rokomet, model igre, tekmovanje, učinkovitost, svetovno prvenstvo, Katar 2015, finale, moški, obramba, napad, tehnika, taktika, analiza, statistika
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FŠ - Faculty of Sport
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Šavel]
Year:2015
PID:20.500.12556/RUL-82170 This link opens in a new window
UDC:796.322-055.1
COBISS.SI-ID:4754609 This link opens in a new window
Publication date in RUL:23.05.2016
Views:2457
Downloads:309
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠAVEL, Matej, 2015, Kvantitativna analiza finalne tekme moškega svetovnega prvenstva v rokometu 2015 : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Šavel. [Accessed 15 March 2025]. Retrieved from: http://www.fsp.uni-lj.si/COBISS/Diplome/Diploma22100074SavelMatej.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Dejavniki profesionalnega razvoja razrednika
  2. Učeča se organizacija in učiteljev profesionalni razvoj
  3. Branje strokovnih revij in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka na področju poučevanja naravoslovja
  4. Spodbude in ovire na poti profesionalnega razvoja učiteljev razrednega pouka
  5. Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka v razreševanju izzivov pouka na daljavo
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  2. Poklicni stres in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  3. Stres in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  4. Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  5. Priprava učiteljev na pouk glasbene umetnosti

Back