Details

Ocena stopnje telesne dejavnosti pri bolnikih z rakom debelega črevesa in danke : diplomsko delo
ID Karpljuk, Damir (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Videmšek, Mateja (Reviewer), ID But-Hadžić, Jasna (Comentor), ID Zdešar, Tina (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.fsp.uni-lj.si/COBISS/Diplome/Diploma22110107ZdesarTina.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:bolezni, rak, debelo črevo, danka, vzroki, simptomi, preventiva, telesna dejavnost, pogostost, trajanje, učinki, vprašalnik, SPSS 20.0
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FŠ - Faculty of Sport
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Zdešar]
Year:2014
Number of pages:53 str. (PDF)
PID:20.500.12556/RUL-82004 This link opens in a new window
UDC:616.34-006:796.035
COBISS.SI-ID:4571825 This link opens in a new window
Publication date in RUL:24.05.2016
Views:2768
Downloads:803
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ZDEŠAR, Tina, 2014, Ocena stopnje telesne dejavnosti pri bolnikih z rakom debelega črevesa in danke : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : T. Zdešar. [Accessed 30 May 2025]. Retrieved from: http://www.fsp.uni-lj.si/COBISS/Diplome/Diploma22110107ZdesarTina.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Učne aktivnosti za zgodnje učenje programiranja v okviru delavnice V vesolje s ScratchJr
  2. Učenje računalniškega programiranja v slovenskih osnovnih šolah
  3. Osvajanje osnovnih matematičnih pojmov s konceptom Montessori pedagogike
  4. Prvi koraki v programiranje skozi LEGO Mindstorm aktivnosti
  5. Zgodnje učenje programiranja s programskim jezikom Scratch Junior
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
  2. Use of Tynker in early stages of teaching programing
  3. Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih jezikov na osnovnih šolah
  4. Na pot monografiji
  5. Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju

Back