Details

Vrednotenje mehanskih lastnosti različnih polimorfnih oblik klorpropamida z instrumentalno nanoindentacijo : magistrsko delo
ID Matjašec, Tjaša (Author), ID Srčič, Stanko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Janković, Biljana (Comentor)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/magistrske/2015/Matjasec_Tjasa_mag_nal_2015.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:polimorfizem, nanoindentacija, mehanske lastnosti, klorpropamid, diferenčna dinamična kalorimetrija
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FFA - Faculty of Pharmacy
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Matjašec]
Year:2015
Number of pages:III, 49 f.
PID:20.500.12556/RUL-81325 This link opens in a new window
UDC:66.021:661.12(043.3)
COBISS.SI-ID:3842417 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.04.2016
Views:2555
Downloads:367
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MATJAŠEC, Tjaša, 2015, Vrednotenje mehanskih lastnosti različnih polimorfnih oblik klorpropamida z instrumentalno nanoindentacijo : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : T. Matjašec. [Accessed 14 August 2025]. Retrieved from: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/magistrske/2015/Matjasec_Tjasa_mag_nal_2015.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Evaluation of mechanical properties of different polymorphic forms of chlorpropamide by instrumental nanondentation

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  2. Planiranje in analiza spletnega oglaševanja dogodka
  3. Promocijska videoprodukcija domačije Repovž
  4. Odnos milenijcev do oglaševanja
  5. Vplivnostno trženje modnih blagovnih znamk z vidika porabnikov
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. Uporaba družbenih omrežij v modelih e-poslovanja
  3. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  4. Vpliv vplivnežev na družbenih omrežjih na nakup izdelka
  5. Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani

Back