Details

Imidž države kot omejitveni dejavnik mednarodnega tržnega komuniciranja podjetja : diplomsko delo
ID Likar, Petra (Author), ID Kline, Miro (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Likar-Petra.PDF This link opens in a new window

Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[P. Likar]
Year:2005
Number of pages:67 f.
PID:20.500.12556/RUL-7912 This link opens in a new window
UDC:339.9(043)
COBISS.SI-ID:24552285 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2763
Downloads:193
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
LIKAR, Petra, 2005, Imidž države kot omejitveni dejavnik mednarodnega tržnega komuniciranja podjetja : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : P. Likar. [Accessed 27 June 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Likar-Petra.PDF
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Irska: zgodba o uspehu pri uporabi sredstev kohezijske politike EU
  2. Ekonomski vplivi prihodnje širitve Evropske unije
  3. Ovire vstopanja na tuje trge
  4. Razvojna politika novih držav članic Evropske unije (EU-10) - dolžnost vs. zmožnost
  5. Ali ekonomska integracija spodbuja tehnološki razvoj in gospodarsko konvergenco v Evropski uniji?
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Financiranje projektov s sredstvi strukturnih skladov EU
  2. Koalicije v pogajanjih EU
  3. Strategija Evropske unije do globalizacije
  4. Multinacionalno podjetje v mednarodnem poslovanju
  5. Ovire v mednarodnem poslovanju

Back