izpis_h1_title_alt

Communication research in the Arab world a new perspective
ID Ayish, Muhammad I. (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-DKQDX13E This link opens in a new window

Abstract
"Pogled na svet" ki v različnih kulturah bistveno določa komuniciranje, v arabsko-islamskem svetu izhaja iz posvetnih in verskih tem kot so dostojanstvo, čast, očetovstvo, vera, molitev, znanje in skupnost. Avtor domneva, da bi bilo mogoče arabsko pojmovanje komuniciranja bolje razumeti s pomočjo naslednjih dihotomij: individualizem-konformnost, transcendentalnost-eksistencialnost, racionalnost-intuicija in egalitarnost-hierarhičnost. Na uvajanje proučevanja medijev v arabskih deželah je močno zaznamoval zlasti ameriški vpliv na vsebino, uporabo medijev in percepcijo učinkov komuniciranja.

Language:English
Keywords:arabske dežele, komunikološko raziskovanje, islamske dežele, tradicionalizem, kultura, znanstvene discipline
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Year:1998
Number of pages:Str. 33-57
Numbering:Let. 5, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-74927 This link opens in a new window
UDC:659.3/.4
ISSN on article:1318-3222
COBISS.SI-ID:18381917 This link opens in a new window
Publication date in RUL:21.12.2015
Views:1073
Downloads:241
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Javnost
Shortened title:Javnost
Publisher:Taylor&Francis
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 This link opens in a new window

Secondary language

Language:Unknown
Title:Komunikologija v arabskem svetu: nova perspektiva

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back