Details

Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
ID Magajna, Lidija (Author), ID Kavkler, Marija (Author), ID Košak Babuder, Milena (Author), ID Zupančič Danko, Alenka (Author), ID Seršen Fras, Alenka (Author), ID Rošer, Andreja (Author)

.pdfPDF - Presentation file, Download (106,81 KB)
MD5: BEEC252206069DB7D3DA133D1EDB7887
URLURL - Source URL, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3008 This link opens in a new window

Abstract
Kot otroke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja usmerjamo otroke s težjo obliko specifičnih učnih težav, pri katerih se zaradi znanih ali neznanih motenj ali razlik v delovanju centralnega živčnega sistema kljub povprečnim ali nadpovprečnim intelektualnim sposobnostim pojavljajo izrazite težave pri branju, pisanju, pravopisu in/ali računanju. Pojavljajo se tudi zaostanki v razvoju in/ali motnje pozornosti, pomnjenja, mišljenja, koordinacije, komunikacije, socialnih sposobnosti in/ali emocionalnega dozorevanja. Primanjkljaji vplivajo na kognitivno predelovanje besednih in nebesednih informacij, ovirajo usvajanje in avtomatizacijo šolskih veščin ter vse življenje vplivajo na učenje in vedenje. So notranje narave in niso primarno pogojeni z neustreznim poučevanjem in drugimi okoljskimi dejavniki, vidnimi, slušnimi ali motoričnimi okvarami, nevrološkimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju ter vedenjskimi in čustvenimi težavami ali motnjami, čeprav se lahko pojavljajo skupaj z njimi.

Language:Slovenian
Keywords:primanjkljaji, učne težave, otrok
Typology:1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2015
Number of pages:Str. 23-31
PID:20.500.12556/RUL-73436 This link opens in a new window
UDC:376
COBISS.SI-ID:10682953 This link opens in a new window
Publication date in RUL:12.11.2015
Views:3791
Downloads:377
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MAGAJNA, Lidija, KAVKLER, Marija, KOŠAK BABUDER, Milena, ZUPANČIČ DANKO, Alenka, SERŠEN FRAS, Alenka and ROŠER, Andreja, 2015, Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja. In : [online]. p. 23–31. P. 23–31. [Accessed 3 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=73436
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Analysis of electric energy production in a small hydro power plant
  2. Electric energy for cryptocurrency mining
  3. Supply of electric energy from renewable sources in a region
  4. Forecasting of Electric Energy Production from Solar Power Plants
  5. Analysis of potential hydro power plant on river Mura
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Pozitivni in negativni vidiki inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  3. Ocenjevanje znanja angleščine dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v srednji poklicni šoli
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)

Back