Details

Fizikalno-metalurški vidiki vpliva elementov na tvorbo kvazikristalov v zlitinah Al-Mn : magistrsko delo
ID Leskovar, Blaž (Author), ID Naglič, Iztok (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (12,77 MB)
MD5: 69D4811D6FD29121E91F4D8862E264DD
PID: 20.500.12556/rul/d2aac45a-db9c-4fda-8564-3fe0478d2488

Language:Slovenian
Keywords:kvazikristali, ulivanje, aluminijeve zlitine, morfologija, mikrostruktura
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:NTF - Faculty of Natural Sciences and Engineering
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[B. Leskovar]
Year:2015
Number of pages:XVI, 55 f.
PID:20.500.12556/RUL-73358 This link opens in a new window
UDC:669
COBISS.SI-ID:1557087 This link opens in a new window
Publication date in RUL:04.11.2015
Views:4658
Downloads:515
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
LESKOVAR, Blaž, 2015, Fizikalno-metalurški vidiki vpliva elementov na tvorbo kvazikristalov v zlitinah Al-Mn : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : B. Leskovar. [Accessed 31 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=73358
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:quasicrystals, casting, aluminium alloys, morphology, microstructure

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Oblikovanje in izdelava embalaže za nakit Katja Koselj Jewellery
  2. Oblikovanje in izdelava embalaže za pripravo sladice
  3. Razvoj ekološke darilne embalaže za naravno kozmetiko
  4. Ekološko oblikovana embalaža za naravno kozmetiko
  5. Oblikovanje in izdelava grafičnih izdelkov z repelentnimi lastnostmi
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Razvoj in uporaba prodajne embalaže za naravne kozmetične izdelke
  2. Oblikovanje in izdelava variabilne sesalne cevi za dirkalnik Formula Student
  3. Vpliv barv embalaže na zaznavanje izdelka
  4. Embalaža kot pomemben komunikacijski medij podjetja. Prenova embalaže za izdelke podjetja Bioles Horizont
  5. Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika

Back