Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Details
Vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju
ID
Golob, Melita
(
Author
),
ID
Sicherl Kafol, Barbara
(
Mentor
)
More about this mentor...
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3181/
PDF - Presentation file,
Download
(577,30 KB)
MD5: 9FC2405578982567EEBD411CDA4BA98B
Image galllery
Abstract
Diplomsko delo obravnava vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju. Uvodoma je predstavljena zgodovina inštrumenta, njegove zvočne značilnosti in uporaba. V nadaljevanju so predstavljeni glasbeni elementi, ki jih uresničujemo pri glasbenih dejavnostih. To so ton, ritem, melodija, dinamika, tempo, zvočna barva in harmonija. V teoretičnem delu predstavljam didaktične podlage glasbene vzgoje v predšolskem obdobju. V tem okviru predstavljam tudi glasbeno pravljico, ki povezuje glasbene dejavnosti izvajanja, ustvarjanja in poslušanja. V empiričnem delu raziskave sem ugotavljala, kakšni so učinki uporabe cajona na razvoj ritmičnega posluha otrok ter katere prednosti in pomanjkljivosti metodičnih pristopov se kažejo ob uporabi cajona pri glasbeni vzgoji. Zanimalo me je tudi, pri katerih glasbenih dejavnostih bodo otroci pokazali največ interesa za igranje na cajon. V raziskavi je sodelovalo 6 otrok iz Vrtca Ciciban iz starostne skupine pet- in šestletnih otrok. Za raziskavo sem uporabila študijo primera. Pri raziskavi sem se posluževala različnih postopkov, tj. opazovanje z udeležbo, dnevniški zapis, nestrukturirani razgovori. Podatki pa so bili pridobljeni s tehniko opazovanja z udeležbo. Rezultati so pokazali, da so otroci z dejavnostmi vključevanja inštrumenta cajon napredovali v razvoju ritmičnega posluha.
Language:
Unknown
Keywords:
glasbena vzgoja
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Year:
2015
PID:
20.500.12556/RUL-73125
COBISS.SI-ID:
10757449
Publication date in RUL:
20.10.2015
Views:
2151
Downloads:
155
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOLOB, Melita, 2015,
Vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju
[online]. 2015. [Accessed 29 April 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=73125
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Title:
The integration of cajon into musical activities in the preschool period
Abstract:
The thesis deals with including cajon in musical activities. The introductory part presents the history of the instrument, its acoustic properties and use. It also provides insight into musical elements that are put into practice during musical activities. They include pitch, rhythm, melody, dynamics, tempo, timbre and harmony. The theoretical part of the thesis touches on didactic basics of music education in the preschool period. In this respect, it presents the fairy-tale with music, which links musical activities, such as performing, creating and listening. The empirical part of the thesis explores the effects of cajon on the development of rhythm ear in children and which are the advantages and disadvantages of cajon in music education in terms of methodology in music education. Another goal was to determine which activities would spark the children's interest in playing cajon. A total of 6 children aged from 5 to 6 years from the Ciciban kindergarten took part in the research. A case study constituted the basis for the research. A number of procedures were employed in this respect, i.e. participant observation, research journal, unstructured interviews. The data was acquired with the participant observation method. The results indicate that the children's rhythm ear improved after cajon was introduced into the activities.
Keywords:
music education
Similar documents
Similar works from RUL:
Pomen bralne značke v predšolskem obdobju
Orientacija v prostoru v predšolskem obdobju
Dejavnosti z rastlinami v predšolskem obdobju
Komunikacija z otroki v predšolskem obdobju
Spodbujanje pozitivnih socialnih interakcij s plesno-gibalnimi dejavnostmi v predšolskem obdobju
Similar works from other Slovenian collections:
Predsodki do živali v predšolskem obdobju
Učenje finančne pismenosti otrok z matematičnimi vsebinami v predšolskem obdobju
Multisenzorno učenje s tabličnim računalnikom v predšolskem obdobju
Oblikovanje v predšolskem obdobju
Spoznavanje vremena in vremenskih pojavov v predšolskem obdobju s pomočjo izkustvenega učenja
Back