Details

Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015
ID Devjak, Tatjana (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2984/ This link opens in a new window
.pdfPDF - Presentation file, Download (2,78 MB)
MD5: AFB2C463CE8C1E32D89C1C89CCBD3794

Abstract
Drugi posvet, ki smo ga izvedli januarja 2015, smo naslovili Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015: Vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje , ker smo vsebinsko spodbudili zlasti obravnavo vprašanj o razmerjih med družbo/kulturo in vzgojno-izobraževalnimi ustanovami ter o njihovih medsebojnih vplivih. V ta kontekst uvrščamo prispevke, ki predstavljajo poglede na otroštvo, vzgojo in izobraževanje v družbi, razmerja med starši, vzgojitelji in učitelji ter spremembe njihovih stališč, vrednotnih orientacij in praks. Zaradi družbenih sprememb se tudi na področju socializacije otrok in mladostnikov srečujemo s številnimi težko rešljivimi protislovji.

Language:Unknown
Keywords:vzgoja
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2015
PID:20.500.12556/RUL-72275 This link opens in a new window
DOI:978-961-253-176-8 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.09.2015
Views:1723
Downloads:155
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
DEVJAK, Tatjana, 2015, Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015 [online]. 2015. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. [Accessed 13 July 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=72275
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:education

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. FighterZero: a self-playing deep reinforcement learning agent for fighting game AI
  2. Learning to play the game of connect four with deep reinforcement learning
  3. Nine men's morris using Monte Carlo tree search
  4. TD learning in Monte Carlo tree search
  5. Using Monte Carlo tree search and machine learning to learn a heuristic function
Similar works from other Slovenian collections:
  1. MONTE-CARLO METHODS FOR GAME PLAYING
  2. Deep Learning and the game of Checkers
  3. Monte Carlo tree search in game Havannah
  4. Machine learning of computer player in Havannah game
  5. Reinforcement learning of game-playing agents in the Unity engine

Back