Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Izobraževalno založništvo v Sloveniji : magistrsko delo
ID
Rebov, Irena
(
Author
),
ID
Kovač, Miha
(
Mentor
)
More about this mentor...
PDF - Presentation file,
Download
(2,10 MB)
MD5: 386E1717F2D3C5ACD3E7CA29C253F3D0
PID:
20.500.12556/rul/f6c868d8-b777-4724-8ca5-fa17a046f568
Image galllery
Abstract
V magistrskem delu je predstavljen izobraževalni sistem v Sloveniji. Opredeljena je definicija učbenika in e-učbenika. Predstavljen je pojem učbeniški komplet. Predstavljeno je, kako se razume učbenike in učna sredstva v Sloveniji. Na kratko je predstavljeno založništvo učbenikov pred letom 1991. Spremembe pravilnikov o potrjevanju učbenikov kažejo na spremembe, ki so se pojavile na področju izdajanja učbenikov. Cilj magistrskega dela je bil ugotoviti, kakšne so razlike v cenah izbranih učbeniških kompletov med osnovnimi šolami, in sicer za izbrani razred v šolskem letu 2011/2012. V empiričnem delu magistrske naloge se je s pomočjo analize dokumentov analiziralo sezname izbranih učbenikov in delovnih zvezkov, ki so jih predpisali na 60 predhodno izbranih osnovnih šolah. Ugotovljeno je bilo, da je največ razlik glede cen učbeniških kompletov med posameznimi šolami med učbeniškimi kompleti za prvi razred.The master's thesis deals with education system in Slovenia. A textbook and ane-textbook are defined. The thesis also determines what a textbook set is. Furthermore, it is presented how textbooks and education tools are understood in Slovenia. A few words are dedicated to textbook publishing before 1991. The thesis presents changes in Rules on textbook validation. The purpose of the master's thesis is to find out the differences in prices of the selected textbook sets among primary schools for the school year 2011/2012. The empirical part gives analyses of the selected textbooks and workbooks at 60 different primary schools previously chosen. The findings show that most changes are seen in prices among textbook sets for class 1.
Language:
Slovenian
Keywords:
založništvo
,
izobraževanje
,
osnovna šola
,
učbeniki
,
učbeniški kompleti
,
cena
,
izobraževalno založništvo
,
magistrska naloga bolonjskega programa
Work type:
Master's thesis/paper
Typology:
2.09 - Master's Thesis
Organization:
FF - Faculty of Arts
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
[I. Rebov]
Year:
2012
Number of pages:
116 f.
PID:
20.500.12556/RUL-72235
UDC:
655.4/.5:37(043.2)
COBISS.SI-ID:
50409314
Publication date in RUL:
08.09.2015
Views:
2889
Downloads:
826
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back