Details

Analiza zavzetosti zaposlenih v podjetju IT : magistrsko delo
ID Čibej, Jan (Author), ID Zupan, Nada (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cibej1434-B.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:uporaba človeških zmogljivosti, kadri, vodenje, motiviranje, delovna uspešnost, raziskave, analiza
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Čibej]
Year:2014
Number of pages:III, 62, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-70555 This link opens in a new window
UDC:658.3
COBISS.SI-ID:22291174 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2887
Downloads:156
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ČIBEJ, Jan, 2014, Analiza zavzetosti zaposlenih v podjetju IT : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : J. Čibej. [Accessed 26 March 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cibej1434-B.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Title:An analysis of employee engagement in the company IT
Keywords:human resource management, personnel, leadership, motivation, labour efficiency, research, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Analiza digitalnih marketinških aktivnosti v izbrani organizaciji
  2. OVREDNOTENJE UPORABE DIGITALNEGA MARKETINGA V IZBRANEM PODJETJU
  3. ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNEGA MARKETINGA IZBRANE ORGANIZACIJE
  4. ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V IZBRANI ORGANIZACIJI
  5. Strategija digitalnega marketinga pri vstopu na tuji trg
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Vpliv pandemije COVID-19 na razvoj digitalnega marketinga v izbrani organizaciji
  2. Analiza digitalnega marketinga izbrane organizacije
  3. Uporaba orodij digitalnega marketinga v izbranem hotelu
  4. Strategija digitalno marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju
  5. Trženje izdelkov s pomočjo digitalnega marketinga v podjetjih trgovske dejavnosti

Back