izpis_h1_title_alt

Teorija in praksa učenja in poučevanja medkulturne mladinske književnosti v osnovni šoli
ID Blažić, Milena Mileva (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2772/ This link opens in a new window

Abstract
Po letu 1990, posebej pa po letu 2004 in priključitvi Slovenije v EU, so družbena gibanja v zadnjih desetletjih bistveno spremenila kulturne vsebine in formo izražanja, med drugim tudi motivno-tematske prvine in oblikovne značilnosti mladinske književnosti. Sodobni tokovi, npr. globalizacija, združevanje, večjezičnost, medkulturnost, mobilnost, digitalizacija idr. so vplivali tudi na šolski sistem in s tem tudi na poučevanje književnosti v osnovni šoli. Siegfried Schmidt razume literaturo kot socialni sistem, ki ima, kot vsi sistemi, določene družbene in tudi estetske funkcije. Slovenska mladinska književnost je področje družbenega delovanja, zato jo odlikuje posebna občutljivost za problemsko tematiko, ki je v zadnjem času osrednja tematika svetovne mladinske književnosti (begunci, bolezni, istospolne zveze, ločitev staršev, manjšine, odvisnost, posebne potrebe, selitev, smrt, vojne idr.).

Language:Unknown
Keywords:mladinska književnost
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2007
Number of pages:138-146
PID:20.500.12556/RUL-70211 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1423
Downloads:86
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:children's and youth literature

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back