izpis_h1_title_alt

Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
ID Devjak, Tatjana (Author), ID Batistič Zorec, Marcela (Author), ID Vogrinc, Janez (Author), ID Skubic, Darija (Author), ID Berčnik, Sanja (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2273/ This link opens in a new window

Abstract
Znanstvena monografija z naslovom Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti je že druga znanstvena monografija, ki je nastala v okviru projekta Profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju predšolske vzgoje (2008–2013), tj. v prvem samostojnem projektu Oddelka za predšolsko vzgojo Pedagoške fakultete v Ljubljani. Prvi del monografije zajema teoretične prispevke, v katerih avtorice in avtorji predstavijo pedagoški koncept Reggio Emilia z različnih vidikov, drugi del predstavi poglede avtorjev na kurikularna področja v vrtcu skozi prizmo pedagoškega koncepta Reggio Emilia, tretji del zaokroži monografijo z refleksijo nekaterih avtorjev na elemente pedagoškega koncepta Reggio Emilia v slovenskih vrtcih.

Language:Unknown
Keywords:Reggio Emilia pedagoški koncept
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2010
PID:20.500.12556/RUL-70005 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2997
Downloads:199
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:pre-school education

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back