izpis_h1_title_alt

Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
ID Glažar, Saša (Author), ID Devetak, Iztok (Author), ID Čepič, Mojca (Author), ID Susman, Katarina (Author), ID Pečar, Mojca (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2569/ This link opens in a new window

Abstract
Aktivni pouk oziroma aktivne metode poučevanja od učitelja zahtevajo veliko časa za pri- pravo, zelo hitro pa se učitelju lahko zgodi, da dobi občutek, da je vložil dosti več truda, kot je končno znanje oziroma rezultat učencev. Nekateri učitelji zaradi tega tudi hitro obupajo in se vračajo k tradicionalnem načinu poučevanja. Zato je v priročniku zbranih kup napotkov, ki lahko učitelju pomagajo pri načrtovanju pouka, kjer so v ospredju učenci in je on v vlogi usmerjevalca, moderatorja učne ure ipd. Med prispevki boste našli konkretne napotke in pri- poročila za načrtovanje pouka, ki temelji na raziskovalnem pristopu, ki vključuje eksperimen- talno ali terensko delo. Gre za pristope, metode in oblike dela, ki jih v večini uporabljamo le naravoslovci zato, da pri učencih razvijamo določene naravoslovne spretnosti in veščine (kot so npr. sistematično opazovanje, primerjanje, razvrščanje, izvajanje eksperimentalnih tehnik, načrtovanje in izvajanje raziskav itd.), zato je njihovo sistematično vključevanje v pouk še toliko pomembnejše. Med aktivni pouk štejemo tudi druge oblike in metode dela ter pristope, ki učencem omogočajo, da z lastnim delovanjem razvijajo še druge spretnosti in veščine ter splošne cilje in kompetence, ki so zapisane v UN. Tako smo v priročniku zbrali napotke in primere za uporabo različnih didaktičnih iger pri pouku in opisali najprimernejše bralne učne strategije, ki omogočajo učencem lažje razumevanje prebranega.

Language:Unknown
Keywords:naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Zavod RS za šolstvo
Year:2014
PID:20.500.12556/RUL-69206 This link opens in a new window
DOI:978-961-03-0291-9 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1653
Downloads:204
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:science education

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back