izpis_h1_title_alt

O ekološki pismenosti, trajnosti in pomenu aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja
ID Torkar, Gregor (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2501/ This link opens in a new window

Abstract
Povzetek V prispevku utemeljujem pomen aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja za razvoj kompetenc, potrebnih za transformacijo družbe v trajnostno. Podrobneje poudarim pomen ekološke pismenosti in pravilnega razumevanja pojma trajnost. Če želimo otrokom ponuditi možnost obstoja v okolju, jim moramo omogočiti razvoj odnosa do lastnega okolja in aktivno oblikovanje prihodnosti, ki bo imela več smisla in trajnosti, kot ga premore današnji svet. Aktivno učenje in poučevanje omogočata, da učenec s svojo lastno mentalno aktivnostjo razvija spretnosti kritičnega mišljenja in išče ustvarjalne rešitve. Tako učenci lažje sprejemajo in celoviteje razumejo kontekst, v katerem živimo, in aktivno iščejo rešitve na kompleksne izzive današnjega časa.

Language:Unknown
Keywords:aktivne metode
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Pedagoška fakulteta
Year:2014
Number of pages:153-161
PID:20.500.12556/RUL-69117 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:816
Downloads:129
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back