izpis_h1_title_alt

Pomoč učencu z razvojno motnjo koordinacije v šoli
ID Filipčič, Tjaša (Author), ID Terčon, Jerneja (Author), ID Stele, Miha (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2496/ This link opens in a new window

Abstract
Razvojna motnja koordinacije (RMK) je specifična učna težava, zaradi katere ima učenec lahko težave pri številnih predmetih v šoli. Temelji na motnji možganskega delovanja, kar ovira urjenje občutenj dotika, ravnotežja in globinskega občutenja ter s tem moti sposobnost gibalnega načrtovanja. Je skriti primanjkljaj, ki povzroča težave z gibanjem, s koordinacijo, z organizacijo ter s predelovanjem senzornih informacij. Najbolj so težave očitne pri predmetih šport, tehnika, likovna umetnost in matematika (geometrija, priprava grafov in tabel). Težave se kažejo tudi pri drugih predmetih, pri katerih je večji poudarek na zapisovanju, torej pri vseh predmetih. RMK je med specialnimi in rehabilitacijskimi pedagogi prepoznana tudi pod terminom dispraksija. Precej manj pa RMK poznajo vzgojitelji, učitelji razrednega pouka in še posebej učitelji predmeta šport, zato je namen tega prispevka podati osnovne značilnosti te specifične učne težave, predstaviti osnovne strategije pomoči pri pouku, prilagoditve, ki so jih učenci pri pouku lahko deležni, in posebnosti pri predmetu šport. Dotaknemo se tudi sodelovanja s starši teh otrok, saj bo z njihovo pomočjo učencem s to skrito motnjo v šoli lažje in lepše.

Language:Unknown
Keywords:razvojna motnja koordinacije
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Pedagoška fakulteta
Year:2014
Number of pages:21-29
PID:20.500.12556/RUL-69108 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1713
Downloads:202
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back