izpis_h1_title_alt

Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji
ID Lipec Stopar, Mojca (Author), ID Jenko, Nika (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2484/ This link opens in a new window

Abstract
V pričujočem prispevku se ukvarjamo z vprašanjem bralne pismenosti učencev, ki zaključijo prilagojen vzgojno-izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom. Učenci oz. dijaki z intelektualnimi primanjkljaji, vključeni v ta program, predstavljajo heterogeno populacijo, zato smo za preučevanje izbrali le tiste, ki šolanje nadaljujejo v programih nižjega poklicnega izobraževanja.

Language:Unknown
Keywords:specialna pedagogika
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije, Skupnost organizacij za usposabljanje oseb s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji
Year:2014
Number of pages:37-37
PID:20.500.12556/RUL-69100 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2110
Downloads:182
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:remedial instruction sciences

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back