Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji
ID
Lipec Stopar, Mojca
(
Author
),
ID
Jenko, Nika
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2484/
Image galllery
Abstract
V pričujočem prispevku se ukvarjamo z vprašanjem bralne pismenosti učencev, ki zaključijo prilagojen vzgojno-izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom. Učenci oz. dijaki z intelektualnimi primanjkljaji, vključeni v ta program, predstavljajo heterogeno populacijo, zato smo za preučevanje izbrali le tiste, ki šolanje nadaljujejo v programih nižjega poklicnega izobraževanja.
Language:
Unknown
Keywords:
specialna pedagogika
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije, Skupnost organizacij za usposabljanje oseb s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji
Year:
2014
Number of pages:
37-37
PID:
20.500.12556/RUL-69100
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
2110
Downloads:
182
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
remedial instruction sciences
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back