izpis_h1_title_alt

Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji
Lipec Stopar, Mojca (Author), Jenko, Nika (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2484/ This link opens in a new window

Abstract
V pričujočem prispevku se ukvarjamo z vprašanjem bralne pismenosti učencev, ki zaključijo prilagojen vzgojno-izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom. Učenci oz. dijaki z intelektualnimi primanjkljaji, vključeni v ta program, predstavljajo heterogeno populacijo, zato smo za preučevanje izbrali le tiste, ki šolanje nadaljujejo v programih nižjega poklicnega izobraževanja.

Language:Unknown
Keywords:specialna pedagogika
Work type:Not categorized (r6)
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2014
Publisher:Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije, Skupnost organizacij za usposabljanje oseb s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji
Number of pages:37-37
Views:902
Downloads:118
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only to logged in users.
:
Share:AddThis
AddThis uses cookies that require your consent. Edit consent...

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:remedial instruction sciences

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Comments

Leave comment

You have to log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back