Details

Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
ID Juriševič, Mojca (Author), ID Gradišek, Polona (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1915/ This link opens in a new window
.pdfPDF - Presentation file, Download (3,15 MB)
MD5: 9F3E74C1F60B38CA00A053136FFCA8C8

Abstract
Tema letošnjega posveta »Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi« ni bila izbrana naključno, temveč predstavlja smiselno nadaljevanje lanskoletnega srečanja, na katerem smo se širše ukvarjali z vlogo, ki jo psiholog na področju vzgoje in izobraževanja nadarjenih (lahko) ima. Strokovna podpora, ki jo psiholog nudi vzgojiteljem, učiteljem in drugim strokovnim delavcem na področju izobraževanja, je pri delu z nadarjenimi namreč ključnega pomena, saj temelji na spoznanjih o razvoju in značilnostih nadarjenosti ter je pedagogom v temeljno oporo pri izbiri najbolj ustreznih pristopov poučevanja nadarjenih učencev.

Language:Unknown
Keywords:šole
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2013
PID:20.500.12556/RUL-68374 This link opens in a new window
DOI:978-961-253-110-2 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1342
Downloads:235
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
JURIŠEVIČ, Mojca and GRADIŠEK, Polona, 2013, Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani [online]. 2013. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. [Accessed 13 July 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=68374
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:schools

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. FighterZero: a self-playing deep reinforcement learning agent for fighting game AI
  2. Learning to play the game of connect four with deep reinforcement learning
  3. Nine men's morris using Monte Carlo tree search
  4. TD learning in Monte Carlo tree search
  5. Using Monte Carlo tree search and machine learning to learn a heuristic function
Similar works from other Slovenian collections:
  1. MONTE-CARLO METHODS FOR GAME PLAYING
  2. Deep Learning and the game of Checkers
  3. Monte Carlo tree search in game Havannah
  4. Machine learning of computer player in Havannah game
  5. Reinforcement learning of game-playing agents in the Unity engine

Back