izpis_h1_title_alt

Sistemska ureditev diferenciacije in individualizacije v vzgoji in izobraževanju
ID Krajnčan, Mitja (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1505/ This link opens in a new window

Abstract
Naloga šole je, da individualno razvija vsakega otroka, ki ga dobi za obdobje devetih let. Razredni pouk, ki vsem učečim postavlja enake zahteve, ki jih morajo doseči v principu v istem času, pod istimi pogoji, hitro trči ob svoje meje. Takšna uniformna vzgoja in izobraževanje izhaja iz načelne predpostavke o enakosti ljudi. Uniformiranje in shematiziranje pouka kot tudi prilagajanje posameznih učencev povprečju so neprimerna posledica. Povprečen učenec predstavlja fiktivno velikost, ki je abstrahirana iz realne situacije posameznega učenca znotraj razreda (Geppert in Preuß, 1987: 14). Konformizmu uniformiranega stila vzgoje in izobraževanja poskuša nasprotovati individualizacija, ki daje posebno težo na obravnavo primernega načina moči in slabosti. Predimenzioniranje individualizma ima lahko za posledico, da učenci in učenke vztrajajo pri svoji omejeni individualnosti in spustijo možnosti in priložnosti za socialno učenje (Bönsch 2004).

Language:Unknown
Keywords:individualizacija
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Horlivka state pedagogical institute for foreign languages
Year:2011
Number of pages:243-251
PID:20.500.12556/RUL-68356 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1725
Downloads:162
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:individualization

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back