izpis_h1_title_alt

Plesno izražanje in naravoslovje
ID Schmidt, Gordana (Author), ID Kos, Marjanca (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1324/ This link opens in a new window

Abstract
V predšolskem obdobju otroci spoznavajo naravo predvsem z izkušnjo. Naravo in naravne pojave doživljajo in se tako učijo. Najpomembnejša vloga vzgojitelja v tem obdobju je, da otrokom omogoča izkušnje in s svojim znanjem »streže« radovednosti, ki se poraja ob doživljanju. Interdisciplinarnost kurikularnih področij na predšolski ravni je nujna, vzgojitelj pa je pri prepletanju vsebin svoboden. Otroci lahko podoživljajo naravoslovno izkušnjo različno: govorno, likovno, glasbeno ali s plesnim izražanjem.

Language:Unknown
Keywords:predšolski otrok
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Gordana Schmidt, Marjanca Kos
Year:2011
PID:20.500.12556/RUL-68306 This link opens in a new window
DOI:978-961-245-951-2 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1355
Downloads:137
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:pre-school child

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back