Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Plesno izražanje in naravoslovje
ID
Schmidt, Gordana
(
Author
),
ID
Kos, Marjanca
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/1324/
Image galllery
Abstract
V predšolskem obdobju otroci spoznavajo naravo predvsem z izkušnjo. Naravo in naravne pojave doživljajo in se tako učijo. Najpomembnejša vloga vzgojitelja v tem obdobju je, da otrokom omogoča izkušnje in s svojim znanjem »streže« radovednosti, ki se poraja ob doživljanju. Interdisciplinarnost kurikularnih področij na predšolski ravni je nujna, vzgojitelj pa je pri prepletanju vsebin svoboden. Otroci lahko podoživljajo naravoslovno izkušnjo različno: govorno, likovno, glasbeno ali s plesnim izražanjem.
Language:
Unknown
Keywords:
predšolski otrok
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Gordana Schmidt, Marjanca Kos
Year:
2011
PID:
20.500.12556/RUL-68306
DOI:
978-961-245-951-2
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1470
Downloads:
140
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
pre-school child
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back