izpis_h1_title_alt

Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
ID Devjak, Tatjana (Author), ID Jug, Anita (Author), ID Hodnik Čadež, Tatjana (Author), ID Turnšek, Nada (Author), ID Skubic, Darija (Author), ID Zajec, Jera (Author), ID Krnel, Dušan (Author), ID Geršak, Vesna (Author), ID Korošec, Helena (Author), ID Borota, Bogdana (Author), ID Podobnik, Uršula (Author), ID Bračun Sova, Rajka (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/626/ This link opens in a new window

Abstract
V poročilu predstavljamo metodološke značilnosti in rezultate raziskave, ki smo jih zbrali na priloţnostnem vzorcu slovenskih vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic, ki so sodelovale v projektu »Profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel Reggio Emilia koncepta na področju predšolske vzgoje«. Cilj empirične raziskave je bil ugotoviti zastopanost elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju kurikula predšolske vzgoje v Sloveniji. Ob tem so nas še posebej zanimala stališča, mnenja in izkušnje vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic, vezana na izvajanje posameznega kurikularnega področja v vrtcu.

Language:Unknown
Keywords:Reggio Emilia (vzgojni koncept)
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Pedagoška fakulteta
Year:2011
PID:20.500.12556/RUL-68116 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2069
Downloads:207
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back