Details

Pojem avtopoetičnosti in njegova uporaba v družbenih znanostih
ID Mali, Franc (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-BENPU7SG This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:avtopoetičnost, Luhmann Niklas, sistemska teorija
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Year:1993
Number of pages:Str. 969-977
Numbering:Let. 30, št. 9/10
PID:20.500.12556/RUL-66376 This link opens in a new window
UDC:316
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:15549533 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2147
Downloads:169
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MALI, Franc, 1993, Pojem avtopoetičnosti in njegova uporaba v družbenih znanostih. Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [online]. 1993. Vol. 30, no. 9/10, p. 969–977. [Accessed 25 July 2025]. Retrieved from: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-BENPU7SG
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Title:The idea of autopoesis and its use in social sciences
Keywords:autopoesis, Luhmann Niklas, system theory

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Analiza organskih in sponzoriranih vpisov na iskalniku Google
  2. Trženje v virtualnih svetovih
  3. Obratni marketing v spletnem okolju
  4. Virusni marketing in virusno oglaševanje
  5. Vpliv digitalne komunikacijske tehnologije na marketing
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Interaktivno trženje
  2. Pospeševanje prodaje osebnih računalnikov
  3. Priprava učinkovitega spletnega nastopa
  4. Vpliv značilnosti izdelka na zaznano vrednost blagovne znamke
  5. Trženje širokopasovnega satelitskega interneta ToowayTM

Back