izpis_h1_title_alt

Identifikacija nadarjenih učencev
ID Dobnik, Bernarda (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-SJX9PU7C This link opens in a new window

Abstract
Osnovni namen raziskave je bil preverjanje učiteljevih identifikacij nadarjenih učencev. Njihovo veljavnost so ugotavljali s pomočjo dveh psiholoških kriterijev nadrjenosti-inteligentnosti in ustvarjalnosti. Rezultati kažejo, da so učitelji tolerantni, identificirali pa so precej večje število dečkov kot deklic. Glede na to da so bile po obeh psiholoških testih deklice bolj nadarjene, lahko sklepamo, da so bili učitelji pristranski glede na spol učencev. Točnost učiteljeve presoje po obeh psiholoških kriterijih je bila 72%. Njihove identifikacije so torej dovolj veljavne in jih je potrebno vključiti v multidimenzionalni identifikacijski postopek.

Language:Slovenian
Keywords:nadarjeni učenci, nadarjenost, učitelji, identifikacija, inteligentnost, ustvarjalnost
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
Year:1998
Number of pages:Str. 5-11
Numbering:Vol. 7, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64994 This link opens in a new window
UDC:159.92:37
ISSN on article:1318-1874
COBISS.SI-ID:18957661 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2212
Downloads:159
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Psihološka obzorja
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 This link opens in a new window

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:pupils, teacher, talent

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back