Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Koncept opismenjevanja v luči sodobnih znanj o strateškem učenju
ID
Pečjak, Sonja
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-LA1V24QE
Image galllery
Abstract
Proces opismenjevanja je pomeben proces v izobraževanju. Tradicionalni pouk je proces opismenejvanja, kot razvoj blralnih in pisnih sposobnosti, omejeval na prvo leto šolanja. Sodobni proces pa vidi v opismenjevanju razvoj kognitivnih, metakognitivnih jezikovnih spoobnosti, ki omogočajo komunikacijo s svetom. Cilj opismenjevanja je doseči stopnjo funkcionalne pismenosti učencev. K tej pismenosti pa vodi strateško učenje, ki predpostavlja urjenje učencev v učnih/bralnih strategijah in samoregulacijskih mehanizmih pri učenju/branju. Didaktično ima sodobni pouk opismenjevanja v obliko komunikacijskega modela, ki predpostavlja sistematičen in fleksibilno uravnotežen razvoj jezikovnih kmunikacijskih sposobnosti. Opismenjevanje pojmuje kot razvijanje spretnosti in sposobnosti branja, pisanja, poslušanja in govorenja ter razvijanje sposobnosti spreminjanja in reguliranja teh procesov.
Language:
Slovenian
Keywords:
šole
,
opismenjevanje
,
funkcionalna pismenost
,
celostni pouk
,
opismenjevanje
,
strateško učenje
,
samoregulacijsko učenje
,
komunikacija
,
modeli
,
strategije
,
učenje
,
branje
Work type:
Not categorized
Typology:
1.04 - Professional Article
Organization:
FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:
Društvo psihologov Slovenije
Year:
1999
Number of pages:
Str. 77-90
Numbering:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64600
UDC:
37
ISSN on article:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
19583837
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1549
Downloads:
209
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Psihološka obzorja
Publisher:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Secondary language
Language:
English
Title:
Concept of reading and writing in the light of contemporary knowledge about strategic learning
Keywords:
school
,
functional literacy
,
holistic instruction
,
literacy
,
communication model
,
strategic learning
,
reading strategies
,
self-regulated learning
,
writing and reading instruction
,
learning
,
reading
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back