izpis_h1_title_alt

Koncept opismenjevanja v luči sodobnih znanj o strateškem učenju
ID Pečjak, Sonja (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-LA1V24QE This link opens in a new window

Abstract
Proces opismenjevanja je pomeben proces v izobraževanju. Tradicionalni pouk je proces opismenejvanja, kot razvoj blralnih in pisnih sposobnosti, omejeval na prvo leto šolanja. Sodobni proces pa vidi v opismenjevanju razvoj kognitivnih, metakognitivnih jezikovnih spoobnosti, ki omogočajo komunikacijo s svetom. Cilj opismenjevanja je doseči stopnjo funkcionalne pismenosti učencev. K tej pismenosti pa vodi strateško učenje, ki predpostavlja urjenje učencev v učnih/bralnih strategijah in samoregulacijskih mehanizmih pri učenju/branju. Didaktično ima sodobni pouk opismenjevanja v obliko komunikacijskega modela, ki predpostavlja sistematičen in fleksibilno uravnotežen razvoj jezikovnih kmunikacijskih sposobnosti. Opismenjevanje pojmuje kot razvijanje spretnosti in sposobnosti branja, pisanja, poslušanja in govorenja ter razvijanje sposobnosti spreminjanja in reguliranja teh procesov.

Language:Slovenian
Keywords:šole, opismenjevanje, funkcionalna pismenost, celostni pouk, opismenjevanje, strateško učenje, samoregulacijsko učenje, komunikacija, modeli, strategije, učenje, branje
Work type:Not categorized
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
Year:1999
Number of pages:Str. 77-90
Numbering:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64600 This link opens in a new window
UDC:37
ISSN on article:1318-1874
COBISS.SI-ID:19583837 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1549
Downloads:209
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Psihološka obzorja
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Title:Concept of reading and writing in the light of contemporary knowledge about strategic learning
Keywords:school, functional literacy, holistic instruction, literacy, communication model, strategic learning, reading strategies, self-regulated learning, writing and reading instruction, learning, reading

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back