Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Psihologija in prenova šolskega sistema - prispevek psihologije k dvigu kakovosti učenja in poučevanja
ID
Marentič-Požarnik, Barica
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-1S475QEA
Image galllery
Abstract
Pedagoška psihologija lahko odigra pomembno vlogo pri uresničevanju kompleksnih ciljev prenove, zlasti na področju dviga kakovosti učenja in poučevanja. Vendar mora v ta namen zavestno razširiti svojo znanstveno paradigmo. To pomeni premik iz behaviorističnih v kognitivistična in humanistična pojmovanja in prenos pozornosti iz merjenja produktov učenja na procese in njihove nosilce. Gre tudi za vspostavljane dialoga in sožitja med sedaj prevladujočo kvantitativno analitično in kvalitativno, interpretativno in socialno kritično metodologijo. Končno je pomembno tudi zbližanje privzetih teorij in tistih, ki jih v profesionalnem delovanju, zlasti v izobraževanju učiteljev, psihologi zares uporabljamo.
Language:
Slovenian
Keywords:
šolske reforme
,
paradigme
,
šolska prenova
,
behaviorizem
,
kognitivizem
,
humanizem
,
pojmovanje učenja in znanja
,
psihologija
,
učenje
,
znanje
,
pedagogika
,
Slovenija
Work type:
Not categorized
Typology:
1.04 - Professional Article
Organization:
FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:
Društvo psihologov Slovenije
Year:
1999
Number of pages:
Str. 55-63
Numbering:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64497
UDC:
371.26
ISSN on article:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
19583069
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1089
Downloads:
243
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Psihološka obzorja
Publisher:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Secondary language
Language:
English
Title:
Psychology and the reform of the educational system : how to enchance the quality of learning and teaching
Keywords:
school reform
,
psychological paradigms
,
behaviorism
,
cognitivism
,
humanism
,
conceptions of learning and instruction
,
psychology professionals
,
psychology
,
learning
,
knowledge
,
pedagogics
,
Slovenia
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back