izpis_h1_title_alt

Psihologija in prenova šolskega sistema - prispevek psihologije k dvigu kakovosti učenja in poučevanja
ID Marentič-Požarnik, Barica (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-1S475QEA This link opens in a new window

Abstract
Pedagoška psihologija lahko odigra pomembno vlogo pri uresničevanju kompleksnih ciljev prenove, zlasti na področju dviga kakovosti učenja in poučevanja. Vendar mora v ta namen zavestno razširiti svojo znanstveno paradigmo. To pomeni premik iz behaviorističnih v kognitivistična in humanistična pojmovanja in prenos pozornosti iz merjenja produktov učenja na procese in njihove nosilce. Gre tudi za vspostavljane dialoga in sožitja med sedaj prevladujočo kvantitativno analitično in kvalitativno, interpretativno in socialno kritično metodologijo. Končno je pomembno tudi zbližanje privzetih teorij in tistih, ki jih v profesionalnem delovanju, zlasti v izobraževanju učiteljev, psihologi zares uporabljamo.

Language:Slovenian
Keywords:šolske reforme, paradigme, šolska prenova, behaviorizem, kognitivizem, humanizem, pojmovanje učenja in znanja, psihologija, učenje, znanje, pedagogika, Slovenija
Work type:Not categorized (r6)
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Year:1999
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
Number of pages:Str. 55-63
Numbering:Letn. 8, št. 4
UDC:371.26
ISSN on article:1318-1874
COBISS.SI-ID:19583069 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:809
Downloads:235
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Share:AddThis
AddThis uses cookies that require your consent. Edit consent...

Record is a part of a journal

Title:Psihološka obzorja
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Title:Psychology and the reform of the educational system : how to enchance the quality of learning and teaching
Keywords:school reform, psychological paradigms, behaviorism, cognitivism, humanism, conceptions of learning and instruction, psychology professionals, psychology, learning, knowledge, pedagogics, Slovenia

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back