Details

Razvoj agrometeorologije kot samostojne vede na Biotehniški fakulteti (od ustanovitve Agronomske fakultete Univerze v Ljubljani 1947 pa do leta 2004)
ID Hočevar, Andrej (Author), ID Kajfež-Bogataj, Lučka (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-5RM1GUKW This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:meteorologija, agronomija, fenologija, pedagoški proces
Work type:Not categorized
Typology:1.02 - Review Article
Organization:BF - Biotechnical Faculty
Publisher:Biotehniška fakulteta
Year:2004
Number of pages:Str. 261-272
Numbering:Vol. 83, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-61564 This link opens in a new window
UDC:551.5
ISSN on article:1581-9175
COBISS.SI-ID:4163193 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1479
Downloads:231
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
HOČEVAR, Andrej and KAJFEŽ-BOGATAJ, Lučka, 2004, Razvoj agrometeorologije kot samostojne vede na Biotehniški fakulteti (od ustanovitve Agronomske fakultete Univerze v Ljubljani 1947 pa do leta 2004). Acta agriculturae Slovenica [online]. 2004. Vol. 83, no. 2, p. 261–272. [Accessed 17 April 2025]. Retrieved from: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-5RM1GUKW
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Acta agriculturae Slovenica
Shortened title:Acta agric. Slov.
Publisher:Biotehniška fakulteta
ISSN:1581-9175
COBISS.SI-ID:213840640 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Title:Development of agrometeorology as an independent science at Biotechnical Faculty (from the foundation of Biotechnical Faculty till 2004)
Keywords:meteorology, agriculture, phenology, curriculum

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Samo vključevanje v sodobno umetnost lahko vzgoji aktivnega državljana
  2. Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015
  3. Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
  4. Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
  5. The pedagogical value of the art museum's interpretive framework
Similar works from other Slovenian collections:
  1. THE SATISFACTION OF ADMINISTRATIVE STAFF WITH TRAINING PROGRAMS AT THE FACULTY OF EDUCATION, UNIVERSITY OF LJUBLJANA
  2. Professional Burnout of Museum Educators
  3. Conceptual design of children's museum in Maribor
  4. The function of museum pedagogy in the development of artistic appreciation

Back