Details

Študij muzejske pedagogike na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani
ID Bračun Sova, Rajka (Author), ID Kemperl, Metoda (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.suzd.si/bilten/bilten-suzd-21-2013/141-vzgoja-in-izobrazevanje/417-rajka-bracun-sova-metoda-kemperl-studij-muzejske-pedagogike-na-pedagoski-fakulteti-univerze-v-ljubljani This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Pedagoška fakulteta, uvedba
Work type:Not categorized
Typology:1.25 - Other Component Parts
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2013
Numbering:Št. 21
PID:20.500.12556/RUL-51641 This link opens in a new window
UDC:069:378
ISSN on article:1855-6809
COBISS.SI-ID:9606217 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1978
Downloads:204
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
BRAČUN SOVA, Rajka and KEMPERL, Metoda, 2013, Študij muzejske pedagogike na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. In : Bilten Slovenskega umetnostnozgodovinskega društva [online]. Vol. Št. 21. [Accessed 17 April 2025]. Retrieved from: http://www.suzd.si/bilten/bilten-suzd-21-2013/141-vzgoja-in-izobrazevanje/417-rajka-bracun-sova-metoda-kemperl-studij-muzejske-pedagogike-na-pedagoski-fakulteti-univerze-v-ljubljani
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Bilten Slovenskega umetnostnozgodovinskega društva
Publisher:Slovensko umetnostnozgodovinsko društvo
ISSN:1855-6809
COBISS.SI-ID:245685760 This link opens in a new window

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Samo vključevanje v sodobno umetnost lahko vzgoji aktivnega državljana
  2. Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015
  3. Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
  4. Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
  5. The pedagogical value of the art museum's interpretive framework
Similar works from other Slovenian collections:
  1. THE SATISFACTION OF ADMINISTRATIVE STAFF WITH TRAINING PROGRAMS AT THE FACULTY OF EDUCATION, UNIVERSITY OF LJUBLJANA
  2. Professional Burnout of Museum Educators
  3. Conceptual design of children's museum in Maribor
  4. The function of museum pedagogy in the development of artistic appreciation

Back