Details

The Bologna process and its role for transition countries
ID Zgaga, Pavel (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.scielo.org.mx/scielo.php?pid=S0185-27602009000200005&script=sci_arttext This link opens in a new window

Language:English
Keywords:bolonjski proces, tranzicijske države
Work type:Not categorized
Typology:1.02 - Review Article
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2009
Number of pages:Str. 83-95
Numbering:Vol. 38, No. 2
PID:20.500.12556/RUL-51219 This link opens in a new window
UDC:378
ISSN on article:0185-2760
COBISS.SI-ID:7917385 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2352
Downloads:203
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ZGAGA, Pavel, 2009, The Bologna process and its role for transition countries. Revista de la educación superior [online]. 2009. Vol. 38, no. 2, p. 83–95. [Accessed 19 March 2025]. Retrieved from: http://www.scielo.org.mx/scielo.php?pid=S0185-27602009000200005&script=sci_arttext
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Revista de la educación superior
Shortened title:Rev. educ. super.
Publisher:Asociación Nacional de Universidades e Institutos de Educación Superior.
ISSN:0185-2760
COBISS.SI-ID:7917129 This link opens in a new window

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Gibanje rektuma med neoadjuvantnim obsevanjem: uvod v adaptivno radioterapijo
  2. Vpliv psiholoških dejavnikov na interfrakcijske premike pri obsevanju raka dojke
  3. Pomen slikovne verifikacije z računalniško tomografijo s konusnim snopom pri obsevanju raka pljuč
  4. Karakterizacija imunskega odziva mišjih tumorjev na obsevanje z večbarvnim imunofluorescenčnim barvanjem
  5. Akutna toksičnost pri radioterapiji raka analnega kanala z IMRT ali VMAT obsevalno tehniko
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Samodejno povzemanje slovenskih besedil s strojni učenjem
  2. Vpliv umetne inteligence na prihodnost modne fotografije
  3. Podatkovni kanjoni, pristop strojnega učenja za potrebe razložljive umetne inteligence
  4. Gradnja klasifikatorjev z metodo grobih množic
  5. Induktivno učenje iz opazovanj

Back