Details

Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo : diplomska naloga
ID Poklukar, Špela (Author), ID Videmšek, Petra (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.nbn.si/URN:NBN:SI:FSD:DOC-N5770 This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, opolnomočenje, izvirni delovni projekti pomoči, izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, redne osnovne šole, stališča učiteljev
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FSD - Faculty of Social Work
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[Š. Poklukar]
Year:2013
Number of pages:1 optični disk (CD-ROM)
PID:20.500.12556/RUL-43152 This link opens in a new window
UDC:376
COBISS.SI-ID:3984485 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:5237
Downloads:380
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
POKLUKAR, Špela, 2013, Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo : diplomska naloga [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : Š. Poklukar. [Accessed 18 April 2025]. Retrieved from: http://www.nbn.si/URN:NBN:SI:FSD:DOC-N5770
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Pogled spremljevalcev gibalno oviranih otrok v rednih osnovnih šolah na inkluzijo
  2. Vključevanje otroka s posebnimi potrebami v osnovno šolo
  3. Odnos osnovnošolcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo (v OŠ Savo Kladnik Sevnica)
  4. Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
  5. Stališča staršev in šolskih svetovalnih delavcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  2. Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  3. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
  4. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev
  5. Stališča vzgojiteljev in učiteljev o pogojih za uspešno vključevanje otrok s posebnimi potrebami v večinske vrtce in osnovne šole

Back