Details

Devizni tečaj, valutno tveganje in banke : magistrsko delo
ID Kristl, Miha (Author), ID Ribnikar, Ivan (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kristl280.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:finance, devize, devizni tečaji, kupna moč denarja, pariteta, modeli, trg kapitala, valutno tveganje, obvladovanje tveganj
Work type:Master's thesis
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Kristl]
Year:2004
Number of pages:91 str., 19 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4219 This link opens in a new window
UDC:336.748
COBISS.SI-ID:14215398 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2081
Downloads:655
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
KRISTL, Miha, 2004, Devizni tečaj, valutno tveganje in banke : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. Kristl. [Accessed 6 June 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kristl280.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:finance, foreign exchange, exchange rate, purchaising power of money, parity, models, capital market, currency risk, risk management

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Zaznavanje kredibilnosti podjetja v povezavi z družbeno odgovornostjo
  2. Izobraževanje starejših odraslih v Dnevnem centru aktivnosti Ljubljana v povezavi z njihovim doživljanjem kakovosti življenja
  3. Socialna anksioznost ter stili navezanosti v povezavi z odvisnostjo od interneta
  4. Primerjava učnih načrtov za matematiko v Sloveniji in Belgiji
  5. Ocena stališč, znanja, in interesa osnovnošolcev v povezavi z gensko spremenjenimi organizmi
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Matematika v povezavi z drugimi predmeti v tretjem razredu devetletke
  2. Matematika v povezavi z drugimi kurikularnimi področji
  3. Matematika v predšolskem obdobju v povezavi z ekologijo
  4. Reševanje zahtevnejših matematičnih nalog v povezavi z matematično nadarjenostjo
  5. Učenje matematičnih vzorcev v povezavi z drugimi področji v kurikulumu

Back