Details

Posebnosti oblikovanja inovativnih poslovnih strategij za mala podjetja : primer podjetja Point
ID Sok, Monika (Author), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/brez_objave.htm This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Slovenija, majhno podjetje, storitve, računovodstvo, Point, strategija, strateški management, planiranje, poslovna strategija, konkurenčnost, modeli, analiza
Work type:Master's thesis
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Sok Fartelj]
Year:2012
Number of pages:II, 79, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-40860 This link opens in a new window
UDC:658
COBISS.SI-ID:20832230 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2026
Downloads:214
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
SOK, Monika, 2012, Posebnosti oblikovanja inovativnih poslovnih strategij za mala podjetja : primer podjetja Point [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. Sok Fartelj. [Accessed 17 May 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/brez_objave.htm
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Title:Developing value innovation strategies for SMES - the case of the company Point
Keywords:Slovenia, services, accounting, strategy, strategic management, planning, business strategy, competitivity, models, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Oblikovanje poslovne strategije Zdravilišča Dolenjske Toplice
  2. Strateško načrtovanje v zdravstvenem domu
  3. Razvijanje poslovne strategije na primeru proizvodnega podjetja
  4. Razvijanje poslovne strategije podjetja Konto d.o.o.
  5. Poslovna strategija v podjetju ICO
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Oblikovanje poslovne strategije prenosa eletrične energije v podjetju Elektro-Slovenija
  2. Strategic management
  3. Diversified growth in the case of Tuš Holding
  4. Strategic marketing management
  5. Cases in strategic marketing management

Back