Details

Stand structure of an uneven-aged fir-beech forest with an irregular diameter structure : modeling the development of the Belevine forest, Croatia
ID Čavlović, Juro (Author), ID Božić, Mario (Author), ID Bončina, Andrej (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://dx.doi.org/10.1007/s10342-006-0120-z This link opens in a new window

Language:English
Keywords:naravna obnova, bukovi gozdovi, bukev, Fagus sylvatica L., Hrvaška
Work type:Scientific work
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:BF - Biotechnical Faculty
Year:2006
Number of pages:Str. 325-333
Numbering:Vol. 125, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-37824 This link opens in a new window
UDC:630*231
ISSN on article:1612-4669
COBISS.SI-ID:1697958 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2385
Downloads:148
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ČAVLOVIĆ, Juro, BOŽIĆ, Mario and BONČINA, Andrej, 2006, Stand structure of an uneven-aged fir-beech forest with an irregular diameter structure : modeling the development of the Belevine forest, Croatia. European journal of forest research (Print) [online]. 2006. Vol. 125, no. 4, p. 325–333. [Accessed 13 April 2025]. Retrieved from: http://dx.doi.org/10.1007/s10342-006-0120-z
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:European journal of forest research (Print)
Publisher:Springer
ISSN:1612-4669
COBISS.SI-ID:1229478 This link opens in a new window

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Primerjava poučevanja angleščine na daljavo med 1. in 2. valom epidemije covid-19 v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  2. Uporaba lutk ob posredovanju zgodb pri poučevanju angleščine v 1. razredu osnovne šole
  3. Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  4. Zasnova šolskega slovarja za otroke v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  5. Kombinirani pouk angleščine v prvem triletju osnovne šole
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Poučevanje angleščine v vrtcu s pomočjo glasbe (preko pristopa CLIL)
  2. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju in učenju angleščine v otroštvu
  3. Raba spletnih strani in pesmi pri pouku tujega jezika v 1. VIO OŠ
  4. Poučevanje tujega jezika v razredu in na daljavo v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  5. Inovativni pristopi pri poučevanju jezikovnega pojava v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju

Back