Details

Proceedings : (full papers (non-reviewed), abstracts, author index)
ID Zadnik Stirn, Lidija (Editor)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.iufro.org/download/file/4643/4503/40500-ljubljana08_pdf/ This link opens in a new window

Language:English
Keywords:gozdarstvo, zborniki
Work type:Proceedings
Typology:2.30 - Proceedings of Professional or Unreviewed Scientific Conference Contributions
Organization:BF - Biotechnical Faculty
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:Biotechnical Faculty, Department of Forestry and Renewable Natural Resources
Year:2008
Number of pages:X, 228 str.
PID:20.500.12556/RUL-36416 This link opens in a new window
ISBN:978-961-6020-51-0
UDC:630*9(082)
COBISS.SI-ID:238962176 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2976
Downloads:177
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ZADNIK STIRN, Lidija (ed.), 2008, Proceedings : (full papers (non-reviewed), abstracts, author index) [online]. Proceedings of Professional or Unreviewed Scientific Conference Contributions. Ljubljana : Biotechnical Faculty, Department of Forestry and Renewable Natural Resources. [Accessed 26 March 2025]. ISBN 978-961-6020-51-0. Retrieved from: http://www.iufro.org/download/file/4643/4503/40500-ljubljana08_pdf/
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Moteča vedenja v osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. Metoda ustvarjalnega giba in poučevanje slovenščine v osnovni šoli s prilagojenim programom
  3. Naravoslovna pismenost in učni cilji v osnovni šoli s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  4. Izvajanje pohodništva na izbrani osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  5. Rajalne igre v vrtcu
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. Glasbena umetnost v osnovni šoli s posebnimi potrebami
  3. Razlike v doživljanju stresa in izgorelost učiteljev v povezavi s čuječnostjo v običajnih osnovnih šolah in šolah s prilagojenim programom
  4. Nazornost pouka v osnovni šoli s prilagojenim programom v funkciji izkustvenega učenja
  5. Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki

Back