Details

Focus on higher education in Europe 2010 : the impact of the bologna process
Authors are not mentioned.

URLURL - Presentation file, Visit http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/122EN.pdf This link opens in a new window

Language:English
Keywords:Bolonjski proces, Bologna Process
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Place of publishing:Luxembourg
Publisher:Publications Office of the European Union
Year:2010
Number of pages:156 str.
PID:20.500.12556/RUL-35885 This link opens in a new window
ISBN:978-92-9201-086-7
UDC:378(061.1EU)
DOI:10.2797/38158 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:8211273 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1452
Downloads:196
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Focus on higher education in Europe 2010 : the impact of the bologna process, 2010. [online], Luxembourg : Publications Office of the European Union. [Accessed 19 March 2025]. ISBN 978-92-9201-086-7. Retrieved from: http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/122EN.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Gibanje rektuma med neoadjuvantnim obsevanjem: uvod v adaptivno radioterapijo
  2. Vpliv psiholoških dejavnikov na interfrakcijske premike pri obsevanju raka dojke
  3. Pomen slikovne verifikacije z računalniško tomografijo s konusnim snopom pri obsevanju raka pljuč
  4. Karakterizacija imunskega odziva mišjih tumorjev na obsevanje z večbarvnim imunofluorescenčnim barvanjem
  5. Akutna toksičnost pri radioterapiji raka analnega kanala z IMRT ali VMAT obsevalno tehniko
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Samodejno povzemanje slovenskih besedil s strojni učenjem
  2. Vpliv umetne inteligence na prihodnost modne fotografije
  3. Podatkovni kanjoni, pristop strojnega učenja za potrebe razložljive umetne inteligence
  4. Gradnja klasifikatorjev z metodo grobih množic
  5. Induktivno učenje iz opazovanj

Back