Details

Marketing in ustvarjanje vrednosti : diplomsko delo
ID Primožič, Lea (Author), ID Lah, Marko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Golob, Urša (Comentor)

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_primozic-lea.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Primožič]
Year:2014
Number of pages:35 str.
PID:20.500.12556/RUL-30311 This link opens in a new window
UDC:005.57:658.8(043.2)
COBISS.SI-ID:32965469 This link opens in a new window
Publication date in RUL:06.01.2015
Views:1415
Downloads:166
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
PRIMOŽIČ, Lea, 2014, Marketing in ustvarjanje vrednosti : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : L. Primožič. [Accessed 17 May 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_primozic-lea.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Creating value for stakeholders through integrated reporting
  2. An analysis of value creation with the blockchain technology
  3. Analiza vloge menedžmenta človeških virov pri ustvarjanju dodane vrednosti slovenskih podjetij v obdobju ekonomske krize
  4. Ustvarjanje vrednosti in ekonomska dodana vrednost
  5. Ustvarjanje vrednosti na medorganizacijskem trgu - konceptualni model
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Pomen inoviranja poslovnega modela pri doseganju konkurenčnosti
  2. Obvladovanje in vrednotenje informacijskih tehnologij v organizaciji z okvirjem COBIT
  3. Creating business value online with the help of user experience
  4. Management vrednosti
  5. Že v ranem otroštvu prebudimo spoznanje o vrednosti zdravja zob

Back